dinsdag 15 februari 2011

Geforceerd

Photo used under lisence 123rf.com
Damn... al meer dan een maand reageert mijn lichaam (lees: penis) niet op mijn hersenen. Na een flinke griep begin januari, die meer dan een week geduurd heeft, wil mijn penis niet meer zo fanatiek omhoog komen. Erg vervelend, want ik denk juist hierdoor ontzettend veel aan seks, seks en niets anders dan seks. De enige remedie is (bijna) geforceerd masturberen; aftrekken met een amper stijf staande penis. Na een aantal minuten masturberen komt er een klein beetje beweging in, maar om nu te zeggen dat hij stijf komt te staan..... nee. Maar als ik maar lang genoeg doorga komt de ejaculatie uiteindelijk wel, maar echt stijf is hij dan niet geweest. Echt ervan genoten heb ik er dan niet van, maar mijn gedachten kunnen dan weer even met andere dingen bezig zijn dan alleen met seks.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten