zondag 21 november 2010

Partnerruil

Drawing by Peter Fendi - Public Domain (Wiki)
Een aantal jaren geleden hadden wij de fantasie om het eens met een ander stel te proberen. Het leek ons beiden een grote kick zelf met iemand anders seks te hebben terwijl je kijkt hoe de ander ook seks heeft met iemand anders. Makkelijker gezegd dan gedaan, zeker voor een eerste afspraak is daar nogal wat lef voor nodig. 
Maar na een zoveelste gesprek en fantasie erover besloten we ergens een advertentie te zetten. Ongelooflijk hoeveel reacties je daarop krijgt, vooral wanneer je daar foto's bij plaatst. Het merendeel waren reacties van, blijkbaar, analfabeten. Deze mensen hadden erg veel moeite met het lezen van de woorden "gezocht stel", ze lazen daarvoor in de plaats raar genoeg allemaal "gezocht man". Tientallen alleenstaande (alleen gaande, vreemd gaande?) mannen reageerden  namelijk bij voorkeur met een bijgesloten foto van hun geslachtsdeel. Een enkeling schreef daar niets meer bij dan alleen zijn telefoon nummer. Dergelijke reacties werden natuurlijk meteen weggedaan met een grote streep er doorheen.
Maar buiten deze solisten reageerden er ook enkele stellen. Maar zelfs tussen die stellen zat in eerste instantie geen koppel dat ons echt iets leek om beiden seks mee te hebben. De ene keer beviel de man mijn vriendin niet, de volgende keer was het de vrouw die mij niks leek (oké... kwam minder voor), en bij weer een ander deel beviel het ons beiden niet. Vaak gaf de brief nog meer de doorslag dan de foto's.
Pas na enkele weken kwam er eindelijk een reactie waar we ons beiden in konden vinden. Een stel uit de regio van onze leeftijd. Na enkele keren heen en weer geschreven te hebben was de klik geboren en de tijd aangebroken voor een eerste afspraak. Deze vond plaats bij ons thuis.
Tja.... da's spannend, heel spannend; afspreken met mensen die je nog nooit in het echt gezien hebt. En dan weten dat je daar waarschijnlijk later op de avond seks mee zult hebben. Of erger.... er blijkt geen echte klik te zijn.... ja wat dan?
Rond 8 uur die avond belden ze aan, en daar sta je dan oog in oog met de mensen waar je misschien over een paar uur het bed mee zult delen. Gelukkig bleek al snel dat zij net zo bleu waren als wij. Na de koffie kwam natuurlijk snel de wijn op tafel en werden mede daardoor de gesprekken iets losser en spannender,  ook werden de wensen en grenzen van iedereen besproken. Uiteindelijk kwamen we er op uit dat er maar 1 grens was; "één iemand die wil stoppen betekend dat we allemaal stoppen."
Eenmaal op bed ging het er spannend aan toe. In eerste instantie was de seks alleen met eigen partner en kijken na de anderen. Maar na enige tijd begonnen de handen ook hun weg te vinden naar het andere stel. Ik kan je vertellen; het is heerlijk als je tijdens het neuken met je eigen vriendin opeens een hand van een andere vrouw over je rug en ballen voelt gaan.
Niet veel later werd mijn vriendin "genomen" door de andere (groter geschapen) man, terwijl ze mij oraal bevredigde. Zelden heb ik haar zo knallend zien klaarkomen. Zijn vriendin heeft masturberend mee zitten kijken, en daarna heeft ze lang met hem seks gehad. Daar mijn vriendin na lag te genieten, zat er voor mij niets anders op dan de hand aan mezelf te slaan. Maar niet veel later nam zijn vriendin het met haar hand en mond over terwijl ze nog steeds met hem bezig was. Uiteindelijk kwamen we alle drie tegelijkertijd klaar.  Daarna hebben we nog wat na gepraat en hebben we met wat passen en meten slapend met zijn vieren de ochtend gehaald. Na een speciaal voorbereid ontbijt hebben we de volgende ochtend afscheid genomen na een nieuwe afspraak gemaakt te hebben.
Raar, maar na sex met iemand anders te hebben gehad wordt de relatie opeens heel anders, gemoedelijker en makkelijker. Volgende afspraken werden daardoor steeds gezelliger en vriendschappelijker. De seks was elke keer even spannend.
Misschien was het je al opgevallen; geneukt heb ik haar die eerste keer niet. Ook de daar op volgende keren is dat er nooit van gekomen. Zij heeft nooit echt aangegeven dit te willen, en dus heb ik dit al die tijd zo gelaten. Wel kon ze heerlijk pijpen en "masseren" en genoot ze er, net als ik, van als haar vriend het met mijn vriendin deed.
Na ongeveer een half jaar zijn zij verhuisd naar het buitenland. Ook daar hebben we eens gezamenlijk  de nacht doorgebracht, deze laatste keer hebben de meiden het voor het eerst ook met elkaar gedaan. Zelden heb ik zoiets geils gezien. Die keer ben ik ook spontaan klaar gekomen tijdens het oraal bevredigen van een vrouw zonder dat ook maar iemand mijn penis aangeraakte.
Door de afstand is daarna het contact verwaterd en heeft er nooit meer een ontmoeting plaatsgevonden. Wel heb ik nog vaak ruk-plezier aan deze avonden met hen beleefd. Gepijpt worden door de één terwijl je de ander aan het beffen bent..... een moment welke ik nadien nog meerdere malen in mijn ééntje herbeleefd heb.

Na deze relatie hebben we via internet dating nog enkele spannende afspraken gehad met andere stellen. Hierover schrijf ik een volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten