donderdag 16 december 2010

Penisverlenger (1)

Photos: private collection
De penisverlenger heb ik nu uitgeprobeerd. Het is een erg soepel rubberachtig materiaal (Cyberskin). Binnenruimte is zo'n 2 centimeter (niet 4 cm zoals sommige verkopers aangeven), maar desnoods oprekbaar tot een centimeter of 10. De rekzaamheid heb je ook nodig om je penis er in te doen. Ooit eerder hebben we een penis-verlenger gebruikt, maar dat was een dikker condoom met voorop een hard plastic verlengstuk. Totaal ongeschikt omdat ie tijdens het neuken verschoof en ruimte tussen penis en verlengstuk creëerde. Na 1x gebruikt te hebben ging die dus rechtstreeks de afvalcontainer in. 
Deze nieuwe zuigt zich vast om de penis en is met geen mogelijkheid van zijn plaats te trekken. Om hem te plaatsen rol je hem op, plaatst het verlengstuk tegen je eikel en rolt hem vervolgens af over de schacht van je penis. De binnenruimte is zo'n 13,5 centimeter, bij mij resulteerde dit in een teveel aan "cyberskin"; aan het eind hield ik nog ongeveer een centimeter van de cyberskin over. Deze moest er dus eerst voorzichtig afgesneden worden om de juiste maat te krijgen. (Tja... klein geschapen, anders zou ik zo'n verlenger ook niet gebruiken.)
De top is massief (niet hol) en dat is dus het stuk waarmee je je penis verlengt. Gemaakt (uit één stuk) van hetzelfde materiaal, welke de penis verlengd met zo'n 7,5 cm. Mocht je wat groter of juist kleiner geschapen zijn dan ik; er bestaan ook versies met 3,7cm of 10,2 cm verlenging. Eenmaal om de penis, blijkt het verlengend gedeelte een centimeter dunner te zijn dan mijn  penis, beetje raar gezicht.
In gebruik is het een prettig geval, door zijn rekbaarheid zit ie in een wip op zijn plaats. Met een beetje handigheid heb je de verlenger op zijn plek zonder dat zij het in de gaten heeft en verras je haar pas tijdens de penetratie. Mij lukte dat tijdens het oraal bevredigen van mijn vriendin.
Tijdens de daadwerkelijke daad blijft de de verlenger goed op zijn plaats zitten, schuift er niet langzaam af. Het gevoel voor de man wordt natuurlijk een stukje minder, maar ik was zelf verbaasd hoeveel je er toch nog van voelt.
Mijn vriendin was er ook goed over te spreken, qua structuur voelt hij niet veel anders dan the real thing, niets stroever of gladder. En dat zegt wat, want wat betreft dildo's en vibrators is ze erg kieskeurig. Voor wat betreft de lengte... nog gemakkelijker dan ik verwachtte gingen de volledige 20 centimeter naar binnen. Waar haar favoriete dildo van ook 20 cm enige weerstand biedt de laatste centimeters werd mijn tot gelijke grootte verlengde penis meteen vanaf de eerste penetratie in zijn geheel opgenomen zonder enig probleem, alsof ze niet anders gewend is (dit geeft te denken...) Volgens mijn vriendin merkt ze het verschil nauwelijks tussen 20 en 12 centimeter, en is de dikte veel belangrijker. Haar zichtbare genot, orgasme en vochtigheid leken mij iets anders te vertellen..... Ook haar antwoord bij de vraag "bewaren of prullenbak" was zeer duidelijk.

Klein nadeeltje; hij is vrij koud (logisch), maar warmt vrij snel op nadat je hem om hebt gedaan. Het massieve verlengstuk blijft langer koud, dus als je je vriendin niet wilt laten schrikken (als ze dat al niet heeft gedaan bij de aanblik) kun je hem beter wat opwarmen van te voren, stop hem voor gebruik alvast in je onderbroek of leg hem op een doek op de verwarming....

Conclusie; Hier is de penis-verlenger een aangename aanvulling van onze speeltjes verzameling welke hoogst waarschijnlijk de aankomende tijd regelmatig gebruikt zal worden. Doordat het verlengstuk dunner is dan mijn eigen penis, en de 20 cm zonder moeite naar binnen gleed, is er toch nog een nieuwe bestelling gedaan; de versie die hem 10 centimeter verlengt en 5 cm dik is.

Video embedded from YouTube

Een andere youtube video vind je hier
Onder andere verkrijgbaar bij www.willie.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten