donderdag 9 december 2010

Birgit Schuurman in Playboy

Woensdag presenteerde Playboy het kerstnummer en Birgit Schuurman siert daarvan de voorkant. Een opvallende keuze, omdat ze eerder liet ontvallen nooit voor het naaktblad te willen poseren.

Met een ontploffing van confetti onthulde een trotse Jan Heemskerk, hoofdredacteur van Playboy, samen met de 33-jarige Birgit Schuurman de cover van het kerstnummer van het naaktblad. De vraag die iedereen aan Birgit stelde was waarom ze nu wel bereid was om te poseren terwijl ze eerder nog liet weten nooit in het ‘rukblaadje’ Playboy te willen staan. “Ik leef al een tijdje met een instelling dat ik meer open wil staan voor dingen”, aldus Schuurman.” (bron: nu.nl


Normaliter zou ik over zo'n bericht heen lezen. Al heb ik Birgit altijd  iets leuker gevonden dan Katja. Katja (ook leuk) straalt seks uit, Birgit straal mystiek, erotiek, geheimzinnigheid uit.... en heeft een iets meer Aziatisch uiterlijk (misschien is het dat alleen). Maar zo'n bericht over een Playboy met Birgit zou ik na een dag alweer vergeten zijn. Ware het niet dat er vandaag een uitspraak van haar in het AD staat waar ze letterlijk zegt; “Als ik dan toch in een rukblaadje ga staan, dan moet er ook wat te rukken zijn”. Met die open en recht-voor-zijn-raap uitspraak heeft ze in ieder geval 1 koper van de Playboy gewonnen. En dat mag een wonder heten; want, voor iemand die al zo'n 30 jaar een ruk-obsessie heeft, zal dit de eerste Playboy zijn welke ik aanschaf. Glossy "mannen bladen" vind ik altijd "net niet".Om je geilheid te botvieren koop je beter een blad als Seventeen, Chick of iets dergelijks.
De enige eerdere glossy die ik ooit gekocht heb was de FHM van Juli/Augustus 2005 met Ellemieke Vermolen (op deze site staan de fotos) Totaal niet het type vrouw waar ik normaliter warm voor loop, maar de uitzondering bevestigd de regel. Dat blad heeft hier menigmaal op mijn bed opengeslagen gelegen.

Nabericht (14/12/2010):
Na de fotos bekeken te hebben..... Nee toch maar geen aankoop. Tegenvaller.Foto's zien er een beetje amateuristisch uit, geen foto's die vaker zou bekijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten