vrijdag 10 juni 2011

S-Work magazine

(c) by "De Rode Draad"
S-Work is de naam van een nieuw tijdschrift. Deze glossy speciaal voor prostituees werd gisteren gepresenteerd. Het blad S-work, afgeleid van ’sekswerkers’, wordt samengesteld door (ex-)prostituees. De dames van lichte zeden hebben speciaal voor het blad foto- en schrijfcursussen gevolgd bij belangenvereniging De Rode Draad. Voor de vrouwen zelf is het blad gratis, andere geïnteresseerden in ‘tips en trucs voor prostituees’ moeten 4,95 euro betalen. Van het blad worden 20.000 exemplaren gedrukt.
(Bron: AD.nl) 

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ik werk als prostitue en wil het blad s work graag ontvangen of kopen maar waar kan ik ze krijgen of kopen?groetjes van nikki

Eros Priapus zei

Ik heb dit blad zelf via de e-mail besteld bij "de Rode Draad" http://www.rodedraad.nl/

Eros Priapus zei

Heb het blad intussen gelezen, maar echt informatief vond ik het persoonlijk niet. Mocht je mijn versie willen hebben, laat maar weten.

Een reactie posten