dinsdag 30 maart 2010

Lust

Photo: Public Domain (Wiki)
Lust, lust en lust. Ongeveer eens per 2 weken geef ik hier aan toe, en maak gebruik van de diensten. van een prostituee. Gelukkig is er op een half uurtje rijden keuze genoeg. Clubs, raam-prostitutie, tippelzone, massage salons.... genoeg te doen. Daarnaast, het Zandpad in Utrecht is niet al te ver weg, en ook de Amsterdamse Wallen zijn makkelijk bereikbaar.
Negen van de tien keer kies ik voor raam-prostitutie. Loop de straten door, maak een keuze en ga naar binnen. Mijn voorkeur gaat uit naar jonge (volwassen) vrouwen met een donkere huidskleur, hoe donkerder hoe warmer ik het krijg. Zit een dergelijke vrouw achter het raam, dan ben ik verkocht. Tegenwoordig zie je steeds meer Oost-Europese vrouwen, daar heb ik wat minder mee, maar zo af en toe weten ook zij mij te verleiden om binnen te komen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten