maandag 29 maart 2010

Prostitutie

Photo under permission by 123RF.com
Ja, ik "bezoek" regelmatig prostituees. Zeer regelmatig om eerlijk te zijn. Ongeveer 2 á 3 keer per maand ga ik naar de hoeren en "kom daar aan mijn gerief". Mijn vriendin weet dat ik dit doe, alhoewel ze nooit precies weet wanneer ik ga en hoe vaak ik prostituees bezoek.
Ondanks dat de sex met mijn vriendin zeer goed is, heb ik een grote behoefte om sex met anderen te hebben. Na een dag rondlopen met een stijve is het een ontlading om klaar te komen bij een vrouw die voor 50 euro je sex fantasie waarmaakt. In de afgelopen jaren heb ik zeker zo'n 100 prostituees bezocht. Waarvan er enkelen meerdere keren mijn geld in ontvangst hebben mogen nemen. Eén is zelfs ongeveer 2 jaar lang verzekerd geweest van een maandelijks bezoek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten