zaterdag 6 november 2010

"Naar de hoeren geweest?"

Utrecht - Zandpad - Photo used by permission (c) Buzzthrill (Flickr)
Regelmatig ga ik naar de hoeren. Soms slechte seks, soms goede seks. En een enkele keer uitmuntende seks. Vanavond was ik bij een prostituee die weet hoe ze een man moet "afwerken" (ja ik weet, in feite is het niet meer dan dat). Ze was een erg knappe midden-Amerikaanse vrouw van een jaar of 25 en gebruikt de naam Carla. Ze viel me meteen op toen ik langs haar raam liep, alle andere meiden vielen meteen af. Eenmaal op haar kamer, betaald en uitgekleed te hebben, werd er meteen gevraagd of ik mijn handen wilde wassen (hygiƫne). Ondanks dat het behoorlijk koud was buiten, hoefde ze niet meer te doen dan zich uit te kleden om een giga erectie te veroorzaken bij mijn "piemeltje". Jemig die meid zag er echt goed uit. Mooi donkere huidskleur, 1 meter 60, slank maar zeker niet mager, lange donkere haren, perfecte borsten en een volledig geschoren vagina. Bij navraag bleek ze er net een week te werken.
Eenmaal op haar bed begon ze met een pijp-sessie die zeker niet slecht was. Na een minuut of 10, kwam ze bovenop me zitten en, in tegenstelling tot vele andere prostituees, mocht ik haar overal aanraken en kussen zelfs haar borsten. Ze rook heerlijk, en ik voelde mijn penis nog stijver worden.
Even later gingen we verder in missionaris houding.... waardoor ik haar gezicht nog beter kon zien. Jammer genoeg hield ik het niet meer langer vol, en was het na een paar heerlijke seconden, over en uit.
Dit was er eentje voor herhaling......

Even later thuis aangekomen, bleek mijn vriendin ook zin in seks te hebben. Een stijve krijgen was geen probleem, ik had zelf ook alweer zin. Maar toen zij al een paar keer klaar was gekomen, en ik nog geen krimp had gegeven, werd haar duidelijk hoe dit kwam. "Naar de hoeren geweest?" Om het vervolgens toch nog met de hand af te maken.

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel herkenbaar. Mijn vriendin, die er overigens niet zoveel moeite mee heeft dat ik ook wel eens voor seks betaal, ontdekt soms op een vergelijkbare manier dat ik onderweg naar huis een tussenstop heb gemaakt op de Wallen. "Mannen!", zegt ze dan, quasi verontwaardigd. Of: "Had je nou niet even kunnen wachten tot je thuis was..."

Een reactie posten