dinsdag 19 juli 2011

Vierdaagse 2

Het gedachten aan de vele en nieuwe vrouwen die in Nijmegen deze week achter de ramen zitten heeft me de afgelopen 2 dagen niet losgelaten. Vanavond na het werk kon ik het niet laten om weer even te gaan kijken of er iets leuks tussen zat om seks mee te hebben.
Eenmaal in het straatje van de ramen aangekomen te zijn heb ik 10 minuten staan kijken wie er allemaal zaten, tot ik in een van de ramen op de bovenverdieping een jonge licht getinte vrouw zag staan die er erg leuk uitzag. Na haar gewenkt te hebben liep ik naar boven en sprak haar aan. Ze bleek geen Nederlands te spreken en ook haar Engels was gebrekkig, wat voor mij een lichte afknapper is. Maar ze zag er van dichtbij nog mooier uit dan vanaf de straatkant. Deze meid was volgens mij van Turkse afkomst en had een prachtig slank lichaam en erg erotiserende lingerie aan. Ondanks de taalbarrière ben ik dus toch met haar meegegaan.
Eenmaal op haar kamer het bekende bedrag betaald te hebben, kleedde ik me uit en keek toe hoe zij zich uitkleedde. Wowww...... dat was een mooi lichaam, met prachtig kleine borsten en een volledig geschoren vagina. Op haar verzoek waste ik mijn half stijve penis en ging vervolgens op haar bed liggen. Op haar knieën kwam ze ernaast zitten en stimuleerde met haar hand mijn penis stijf genoeg om er een  condoom omheen te doen. Ongeïnspireerd nam ze mijn penis vervolgens in haar mond en verzorgde een weinig opwindende orale techniek. Nadat ze hiermee enkele minuten later stopte, kwam ze bovenop me zitten en deed een veel betere act dan met haar mond. Tijdens de seks betastte ik haar hele lichaam, waarbij ik vooral haar borsten niet onberoerd liet. Tjemig wat een mooi lichaam had zij.
Gelukkig nam ze voor dit ritje rustig de tijd en heb ik vrij lang van haar kunnen geniet voor ik het volle condoom verwijderde en weer huiswaarts ging.
Dit tweede bezoekje in 3 dagen heb ik thuis maar verzwegen, dit was wel erg kort op elkaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten