donderdag 21 juli 2011

Vierdaagse 3

"Wil je nog naar Nijmegen?" vroeg mijn vriendin vanavond. Verwonderd keek ik haar aan, blijkbaar vind ze het toch geen probleem als ik, in haar beleving, 2 keer kort achter elkaar naar de hoeren ga. "Want als je wilt moet je wel nu gaan, ik heb geen zin om lang op te blijven wachten".
Tuurlijk had ik weer zin en nog geen 5 minuten later zat ik in de auto op weg naar hopelijk weer een lekkere ontlading. Eenmaal bij de ramen aangekomen zag ik weer de donkere vrouw welke ik al eerder deze week bezocht heb. Meteen ben ik naar haar toegelopen, met een glimlach en "alweer hier?" begroette ze me op haar kamer.
De seks met haar was lekker als altijd.....

Nog 1 bezoekje deze week en de Vierdaagse krijgt op deze manier voor mij een geheel andere lading.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten