vrijdag 5 augustus 2011

Vakantie

Taken from Wikipedia Used by permission
Heerlijk 3 weken vakantie, lekker niks doen met een glas rode wijn op de tafel. Combineer dit met een naturisten camping en mijn vakantie is compleet. Al zo'n 15 jaar bezoeken wij elke zomer een naturisten camping. Gewoon lekker in je blote niksie de hele dag rond een caravan hangen. En het scheelt ook nog eens een boel bagage (kleding) in de koffers.
De eerste jaren had ik regelmatig moeite mijn penis in bedwang te houden met al dat vrouwelijk schoon dat er rond loopt, vooral de eerste dagen moest mijn "gestel" even aan de omgeving wennen. Maar de oplossing daarvoor was vrij snel gevonden door 's-morgens een keer te masturberen, waarna over het algemeen de hormonen goed te bedwingen waren. Nu ik ouder ben is deze verplichte ruk-sessie niet meer nodig, ik heb meer controle over mijn lichaam, en/of de hormonen gieren iets minder. Nog een hoogst enkele keer voel ik het bloed stromen naar een plek waar ik het in die situatie liever niet zie gaan. Dan is een handdoek (het enige voorwerp dat een naturist bijna altijd bij zich heeft) de redding om de boel wat te bedekken. 
Overdreven? Nee, denk je maar eens een gemeenschappelijke douche ruimte in... en laat je fantasie de rest invullen. 
Natuurlijk is het niet alleen het mooiste der aarde dat je op een naturistencamping tegenkomt, het merendeel van de vrouwen op een dergelijke camping brengt niets teweeg, maar zelfs de minderheid maakt mijn vakantie tot een ideale vakantie.

De dagelijkse opwindende momenten hebben wel hun ontlading nodig. En dat is dan ook meteen het enige nadeel van mijn vakanties.... De caravan wand is dun, de buren dichtbij, mijn vriendin is niet altijd in dezelfde stemming, en prostituees zijn meestal nergens te vinden (alhoewel ik er ooit eens 1 tegen ben gekomen op een camping; zij schok nog harder dan ik).

Desondanks of juist daardoor heb ik na 3 weken vakantie altijd het gevoel dat mijn testosteron uit mijn oren spuit en lig ik (tegen betaling) binnen 2 uur na thuiskomst al bij de één of andere donkere dame in bed.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten