woensdag 18 mei 2011

Prostituee op de foto

Photo used by permission (Flickr)
Terwijl ik aan rondkijken was op een foto-site (flickr.com) kwam ik deze foto tegen. Gewoon een foto van een prostituee achter het raam, zoals er wel meer te vinden zijn op internet. Maar deze vind ik extra interessant. Een paar maand geleden had ze namelijk even geen sigaret in haar mond maar mijn lul. 
In eerste instantie viel ze me die middag niet op, niet het gezicht en de huidskleur waar ik normaliter voor warm loop. Maar door haar geile lingerie keek ik nog een keer en viel me haar mooie lichaam op; haar mooie buik en borsten waren zo uitnodigend dat ik niet meer verder heb gezocht maar bij haar "naar binnen ging". Erg goed in de seks was ze niet, ongeïnteresseerd, maar ze had een goddelijk lichaam.

Ze heeft vast (vele) honderden andere mannen tussen haar benen gehad, ik was één van hen en heb van haar genoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten