zondag 8 mei 2011

Zarayda Groenhart in Playboy?

Zarayda Groenhart - Photo used by permission
Zarayda Groenhart (naast Nicollete Kluijver de presentatrice van BNN's programma 'Spuiten en Slikken"), is voor mij een van de mooiste vrouwen op TV van dit moment. Regelmatig kijk ik naar dit programma alleen maar om van haar beeld te genieten.
En wat lees ik vandaag? Ze verzoekt de Playboy om haar uit te nodigen voor een Playboy reportage.....

Ohhhhhh My God. Ga ik dan eindelijk toch een keer de Playboy kopen? (Of wordt het weer een domper net als bij Birgit Schuurmans)

1 opmerking:

NotDave zei

Volgens mij word het fuckin' awesome :D het werd eens tijd dat er een donkere vrouw in de playboy komt.. ik heb nooit een donkere vrouw op de voorkant gezien in de winkel, then again, ik heb verder nooit een playboy gekocht, als zij erin komt zou dat de eerste keer wezen

Een reactie posten