zaterdag 28 mei 2011

Tenga Egg

Photos from personal collection
Blijkbaar heb ik de afgelopen 2 jaar een nieuw masturbeer gadget gemist, want de Tenga Egg had ik nog nooit gezien tot ik onderstaande video op YouTube zag. Na wat zoeken op Internet vond ik een aantal shops waar ze te koop zijn. Maar ook een shop waar Chinese namaak voor nog niet de helft van de prijs word verkocht, en reviews aangeven dat er weinig verschil is met het origineel, buiten de prijs.

video embedded from YouTube

Animated gifs using personal photos.

Beide foto's zijn klikbaar waardoor er een bewegende animatie te zien is.

Eenmaal opengemaakt had ik niet het idee dat gebruik ervan echt prettiger zou zijn dan gewoon masturberen zonder hulpmiddelen. Maar ik moet toegeven dat het ei toch wel iets toevoegt, het ei omvat namelijk het hele lid waardoor het gevoel net iets intenser is. Desondanks vraag ik me af of ik er vaker gebruik van maak, laat staan meer van dergelijke Tenga Eggs zal bestellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten