woensdag 15 december 2010

Postorder

Seksshops zijn leuk maar al lang niet meer nodig. Zoals ik schreef; voor seksbladen kwam ik er vroeger nog wel eens, en een vibrator of dildo kopen is daar ook nog wel te doen. Maar veel handiger zijn de online winkels. Er is veel meer keuze, en doordat je de prijzen kunt vergelijken ben je ook stukken goedkoper uit.
Daarnaast zelfs in een sekswinkel wordt er geglimlacht als je een opblaaspop koopt. Natuurlijk kun je zeggen dat het voor een grap op een feestje van een vriend is. Maar zij weten beter, zeker als je met een rood aangelopen hoofd staat af te rekenen (ik spreek uit ervaring...)
Zo heb ik ooit een dildo voor mijn vriendin gekocht, en ondanks dat ik erbij vertelde dat hij voor mijn vriendin was, bleef de verkoper er op hameren dat de betreffende dildo wel erg groot is voor anaal gebruik..... Geen prettige situatie.

Nee, geef mij maar Internet. Lekker anoniem bestellen, en netjes in een anoniem pakket thuis bezorgd krijgen. Vandaag is een nieuw pakketje bezorgd door TNT (yep, de pakketdienst staakt niet) inclusief artikelen, zoals glijmiddel, een penisverlenger en nog wat kleine hebbedingetjes.

Het glijmiddel is zgn. Liquid Silk, of het beter is dan alle andere merken zou ik niet weten. Het is in ieder geval op waterbasis. Wat een must is als je speeltjes gebruikt. Gebruik nooit glijmiddel op oliebasis. Je speeltje zal langzaam "oplossen". Dit nog niet wetende zijn er bij ons een vibrator en een nep-vagina onbruikbaar geworden. Nadeel van de goedkopere glijmiddelen op waterbasis is dat ze vrij snel indrogen en vervolgens plakkerig worden. Of dat ook zo bij dit merk is weet ik niet.





Een andere aangeschaft product is genaamd "Cyberskin Renew". Klinkt speciaal, maar is volgens mij gewoon talkpoeder. Nadeel van Cyberskin (luxere dildo's en nep-vagina's zijn ervan gemaakt) is dat ze na het schoonmaken met water, wat plakkerig worden. Door er talkpoeder op te wrijven, gaat deze plakkerigheid eraf en ziet het geheel er weer als nieuw uit.






De penisverlenger heb ik gekocht om te kijken of het mijn vriendin pleziert.... Gemaakt van cyberskin (erg realistisch zacht) en maakt de penis zo'n 7,5 centimeter langer, waardoor het een respectabele 20 centimeter wordt. Anatomisch niet te veel voor haar, want haar favoriete dildo van 20 cm verdwijnt ook regelmatig volledig met gewenste halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten