dinsdag 14 december 2010

Rukmateriaal

(c) Club Seventeen
Vroeger was je voor ruk materiaal aangewezen op seksshops. Niet echt prettig naar binnen lopen, zeker niet als de ingang in een drukke winkelstraat ligt. Eenmaal binnen bekijk je alle seksspeeltjes, de seks "apotheek", wat film titels, en snuffelt wat tussen de seksblaadjes. Onnodig te zeggen dat gedurende dit rondlopen, mijn bloed zich langzaam aan steeds meer op 1 plaats ophoopt. Eigenlijk was de enige reden tot mijn aanwezigheid de ruime sortering aan seksblaadjes. Meer dan voldoende keuze. Standaard liep ik naar buiten met een stapeltje Seventeen, Sixteen en/of Chick bladen.
Tegenwoordig zijn de seksshops wat opener en minder groezelig, maar ik kom er nog zelden. Nadat ik voor mijn verjaardag van mijn vriendin jaren geleden een abonnement op de Seventeen heb gekregen, is de verzameling in de kast ruim voldoende om aan mijn trekken te komen.

(c) Black Magic Pictures
Toch "lees" ik deze bladen niet vaak meer. Sinds de komst van Internet en de sites waar gratis van alles te vinden is vermaak ik me daar voldoende mee. De YouTube achtige sites zijn meer dan prima voor de snelle klus. Voor het langere genot zijn er de films. Voorheen huurden we deze bij een "erotheek". Maar met de uitvinding van downloadbare DivX op nieuwsgroepen is het hek van de dam.
Films downloaden, op harddisk zetten, en wanneer er behoefte aan is afspelen. Honderden films staan er op harddisk, voor elk wat wils.
De nieuwsgroepen waar ik altijd wel wat vind zijn;
- alt.binaries.multimedia.erotica.black
- alt.binaries.multimedia.erotica.interracial
Voor vanmiddag heb ik gekozen voor "Black Teen Pussy Party 4"


Edit: De nieuwsgroep vermeldingen waren hyperlinks.... Maar daar is Blogger USA niet zo blij mee, (het downloaden van films is in de USA illegaal) en het risico is dat de volledige blog wordt verwijderd. Dus als je geïnteresseerd bent moet je zelf even zoeken op usenet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten