woensdag 8 december 2010

Betrapt

Photo under lisence Bram_ (Flickr)
Tien uur 's-avonds, vriendin komt pas rond middernacht thuis van haar werk, dus het is stil in huis. Ik denk de hele dag al aan sex. Mijn stijve penis zorgt er meer en meer voor dat er geen ruimte meer is voor andere gedachten. Gisteren hebben we al een heftige sex nacht gehad, dus vandaag zal haar behoefte op een laag pitje staan, zeker na zo'n lange dag werken.
Ik besluit er eens een keer uitgebreid de tijd voor te nemen en me, zo langdurig als mogelijk is, te masturberen. Met de broek op mijn  knieën, en de linker hand aan mijn penis surf ik zo het internet over kijkend naar opwindende foto's en filmpjes van de lekkerste (merendeel zwarte) vrouwen, met op de achtergrond de televisie op Playboy Channel (merendeel blank).
Na 3 kwartier wrijven en trekken houd ik het bijna niet meer en besluit een van de eerste filmpje weer te bekijken en daarmee tot een hoogtepunt te komen. Nog geen 10 seconden later..... hoor ik de voordeur opengaan. Shit vriendin eerder van haar werk. Met een verhit hoofd trek ik mijn broek snel omhoog en klik de Google zoekpagina aan om mijn activiteiten te verhullen. Ze weet dat ik dit regelmatig doen, maar om het nu gewoon voort te zetten terwijl zij net uit de kou binnen komt, had ik even geen behoefte aan.
Even dacht ik dat ze niets in de gaten had, totdat ze glimlachend naar mijn nog openstaande broek keek, verhitte gezicht zag en zei; "Kwam ik iets te vroeg thuis?"... Ja dus....

Photo (c) Daniel Mesas Atero - used by permission (Flickr)
Nog even geprobeerd mijn gedachten te verzetten, maar echt lukken deed het niet, en ook mijn penis wist niets anders te doen dan te blijven kloppen. Op het toilet de klus even snel klaren had ik geen zin in. Dan toch maar vragen of mijn vriendin zin heeft. Maar waar ik al op rekende "Nee nu nog even niet en zo meteen weet ik nog niet. Anders rijd je toch even naar de stad?" Ja daar had ik ook al aan gedacht, maar het vriest en de benzine tank was bijna leeg dus ik moest ook eerst nog tanken. 
Na enig getwijfel (of te wel; mezelf voor de gek houden) besloten toch maar de "dames van plezier" in de stad te bezoeken. Met een nog steeds kei harde in mijn broek op weg naar een pin automaat om wat geld op zak te hebben. Shit rekening leeg. Weer naar huis, andere pas halen, pinnen en tanken.... Tegen de tijd dat ik de rood verlichte ramen kon bewonderen was het al half één in de nacht. Het aantal vrouwen dat er zat was minimaal en wat er zat had blijkbaar het geld hard nodig, maar vond ik niet de moeite waard om mijn geld aan te besteden. De tippelzone en daarbij horende sex in de auto leek me niet prettig bij deze koude temperatuur, dus toch maar weer naar huis.


(c) West Coast Productions
Eenmaal thuis, wat gelachen om het mislukte uitstapje, stelde mijn vriendin (inmiddels geen last meer van de kou) voor de pijnlijk wordende stijve te "ontlasten" met haar handen. Eigenlijk overbodig, maar oh zo lekker, daarbij een DVD aan gezet. De eerste 10 minuten van de film "Total Black Invasian" waren meer dan voldoende om tot volledige extase te komen.

Ja al met al was het toch een genotvolle avond.... 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten