zaterdag 3 april 2010

Hoeren en hun bezoekers

Photo used by permission - Dave Winer (Wiki)
Tuurlijk zijn er de vooroordelen over hoeren en hoerenlopers. En deels zullen ze vast kloppen, en misschien zelfs op mij slaan. Maar misstanden heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt, en ook de hygiƫne staat bij de vrouwen die ik bezoek meestal hoog op het prioriteiten lijstje. Zelf douche ik me altijd voordat ik naar een prostituee ga, en scheer nog even alles extra glad, en hoop dat de vrouw in kwestie ook glad en schoon is. Meestal is dit zo, en zo niet.... rechtsomkeer op zoek naar een nieuwe kans. Eenmaal binnen eisen veel prostituees ook dat je je edele delen goed wast. Enge ziekten kun je niet zien, maar met goed condoom gebruik (oftewel: ALTIJD GEBRUIKEN) zijn ze wel te voorkomen.
Prostituees die doen aan PZC (Pijpen Zonder Condoom) zijn aan mij niet besteed, mannen die daar gebruik van maken begrijp ik niet. Natuurlijk merk je verschil, het gevoel is iets minder wanneer je sex hebt met condoom. Maar wanneer je naar een prostituee gaat ben je, lijkt me, opgewonden genoeg om (te snel) klaar te komen.

Hoerenlopers zijn vieze oude mannetjes in een regenjas en een hoed op..... Hahahaha...
Nee dus! Het is zelfs zo dat je weinig oude mannetjes ziet bij de hoeren. Over het algemeen bestaat de groep "wandelaars" toch uit mannen tussen de 25 en 50 jaar. Gewone mannen in alle soorten en maten.

Hoeren zijn oude lelijke dik opgemaakte buitenlandse vrouwen? Soms... Ja dergelijke vrouwen zitten ook achter het raam. Maar veel klanten zullen deze vrouwen niet krijgen, dus het selecteert zichzelf uit. Achter de ramen zitten grotendeels vrouwen tussen de 20 en de 40. Nederlandse, maar inderdaad merendeel buitenlandse vrouwen. Sommigen spreken geen woord Nederlands, en proberen zich met Engels of Duits te redden. Zelf vind ik dit vaak een afknapper.
Qua kleding zijn ze over het algemeen schaars gekleed en dure sexy lingerie. Tja je moet je product toch tonen aan de klant ;) En wat mij betreft kan het er niet hoerig genoeg uit zien. Ook in het gewone leven vind ik hoerige kleding erg mooi. Een heerlijk afrodisiacum. Dat er over het algemeen buitenlandse vrouwen achter het raam zitten, heb ik geen probleem mee. Dat is namelijk het uiterlijk waar ik het het warmst van krijg. Aziatisch en Afrikaans. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten