vrijdag 16 april 2010

Sasha

Vervelend als je zin in sex hebt en je partner zegt; "Ik voel me nog steeds niet lekker, volgens mij zit er een griep in de weg". Tja, dan heb je een probleempje. Nou ja "probleem".... Natuurlijk is er altijd nog masturbatie. Een goede manier om je zin in sex te bevredigen.
Dat ik zin in sex had, was haar wel duidelijk. De hele avond had ik haar geprobeerd haar op te geilen, en de afgelopen 2 dagen had ze ook meegekregen dat ik o.a. in bed masturbeerde.  Mijn vriendin vervolgde de zin dan ook met; "...dus als je zin in sex hebt moet je vanavond naar de hoeren gaan".
Een half uur later zat ik, met een al uren stijf staande penis, in de auto op weg naar de stad. Al rijdend was ik aan het bedenken wat het zou worden; raam-prostituee of tippelzone. Uit eindelijk besloot ik toch maar het gemak van een bed te verkiezen boven de bestuurdersstoel. Mocht er dan geen leuke vrouw achter het raam zitten, dan zou ik doorrijden naar het tippel-gebied. Eigenlijk raar om daar weer over te twijfelen, ik kies deze volgorde eigenlijk altijd.

Photo used under lisence 123rf.com
Eenmaal bij de rode tl-lampen aangekomen, zat er niet echt een vrouw tussen die ik seksueel aantrekkelijk vind (allen "te blond/blank" of "te oud"), maar zag wel licht branden achter het raam van de prostituee die ik de afgelopen jaren al minstens 10 keer bezocht had, maar ze zat er niet. Dus besloot ik even te wachten om te kijken of zij er vanavond wel zit of dat er misschien een andere vrouw zit. Daar sta je dan, in het licht van de lantarenpalen, en tientallen mensen die voorbij komen lopen. Ondanks dat het niet stiekem is, zou ik niet weten hoe ik zal reageren wanneer ik een bekende tegenkom. Vreemd eigenlijk dat dit nog nooit gebeurd is, ik ken vele mensen in de stad en regio.
Na een minuut of 10 zag ik iemand achter het raam komen en ja, wow, het was mijn favoriete prostituee. Een wonder, want ik heb haar al een paar weken niet gezien. Ze herkend me, glimlacht en doet de deur open. Ik volg gedwee haar bevallige lichaam naar haar kamer.

Een half uur later ben ik voldaan weer op weg naar huis. Met de gedachte aan wat er allemaal gebeurd is, heb ik voor ik thuis ben alweer een stijve. Thuis aangekomen informeert mijn vriendin hoe, en wie, het was. Na haar bijgepraat te hebben, loop ik naar toilet.... nog even masturberen.

1 opmerking:

Anoniem zei

Dit verhaal heeft tal van overeenkomsten met mijn situatie. Als mijn vriendin vanwege ziekte of een overvolle agenda een paar dagen achtereen geen zin heeft in seks, stuurt ze me ook naar de hoerenbuurt. Ze heeft altijd geweten van m'n hoerenbezoekjes en ze heeft er nooit een punt van gemaakt. We hebben samen een prima seksleven en ze accepteert zonder morren dat ik daarnaast naar de hoeren ga. Ze heeft zelfs wel eens gezegd dat ze het waarschijnlijk zelf ook zou doen als ze een man was.
Wanneer we in de omgeving van een ramenbuurt zijn, geeft ze me ook vaak genoeg de kans om met een van de meiden een wip te maken. Soms wil ze zien op wie m'n keuze valt en soms loopt ze door en spreken we slechts af waar we elkaar terug zullen zien.
Mijn vriendin is nieuwsgierig genoeg om na afloop te vragen of ik genoten heb en wat ik precies heb gedaan. Als ze dan lachend commentaar geeft, besef ik maar al te goed dat ik enorm bevoorrecht ben met zo'n liberale en begripvolle partner.

Waar de schrijver van deze blog blijkbaar nooit een bekende tegenkwam, moet ik eerlijk zeggen dat dit mij wel een paar keer is gebeurd. Ik ben zelfs wel eens betrapt door uitgerekend een collega van mijn vriendin, die samen met haar man op weg was naar het station en daarvoor blijkbaar de route door de ramenbuurt had gekozen. Zij en ik keken elkaar aan net op het moment dat ik na de daad de toegangsdeur van een van de peeskamers achter mijn rug dichttrok. Ik weet niet meer of we elkaar hebben gegroet of dat we beiden te verbouwereerd waren, maar het was duidelijk dat we elkaar herkenden.
Toen ik het later aan mijn vriendin vertelde was die eerst een beetje ontdaan, maar later moest ze erom lachen. De betreffende collega heeft er tegenover m'n vriendin trouwens nooit over gesproken. Maar omdat de liberale standpunten van mijn geliefde ten aanzien van prostitutie op haar werk wel bekend waren, kan het ook zijn dat de collega in kwestie toch een zekere vorm van toestemming heeft vermoed.

Een reactie posten