woensdag 13 april 2011

Fellatio

Photo by Cam Promeneur (wiki commons)
"Pijpen 50, neuken 50, pijpen en neuken 75". Menig geroutineerd raamprostituee gebruikt deze zin om een geïnteresseerde klant naar binnen te praten. Soms zijn de prijzen iets lager, maar de openingszin blijft hetzelfde. Zelfs buitenlandse vrouwen die geen woord Nederlands kennen, hebben zich deze zin bijna (fonetisch) accentloos aangeleerd. Alhoewel het woord "pijpen", nogal eens klinkt als "paipen".
Naast deze prijzen is de menu-kaart vaak vrij in te vullen en zal de vrouw in kwestie de prijs ter plekke aanpassen naar wens. Veel is mogelijk, een uur inhuren, in bad, speeltjes gebruiken, beffen, een "extra vriendin", na verluid kun je ook extra betalen voor seks zonder condoom (hoe dom!!). Je zegt het maar, ze zal haar prijs er op aanpassen, alhoewel niet elke vrouw ook elke handeling wil verrichten.

Zelf kies ik nooit voor extra opties. Als ik naar de hoeren ga ben ik al opgewonden genoeg, en wanneer ik een prostituee aanspreek heeft ze een dusdanig mooi koppie en lichaam dat ik daar met het basispakket al meer dan voldoende van geniet om binnen een kwartiertje mijn hoogte punt te halen. Ik kies dus altijd voor het standaard "neuken voor 50". dit omdat mijn ervaring is dat alle prostituees beginnen met je even te pijpen. Waarom dat is weet ik niet zeker, maar ik vermoed dat ze dat doen om de boel zo snel mogelijk op sterkte te krijgen, de boel alvast wat opstoken om het neuken zo kort mogelijk te houden. Door de opwinding en spanning staat mijn "kleine jongen" nooit meteen fier overeind, maar door zo'n pijpsessie is het een kwestie van seconden voor hij kloppend langs haar lippen glijdt. Mijn favoriete prostituee vraagt op dat moment ook standaard; "Is hij er klaar voor?"

Me laten pijpen om zo klaar te komen vind ik zo zonde, als je haar ook kunt neuken. Al zou ik er voor gaan dan is de kans dat dat zou lukken vrij klein, ik kom namelijk zelden klaar bij het pijpen. Ooit heb ik me wel laten pijpen tot het eind door mijn vriendin, maar de kokhals geluiden tijdens het klaarkomen hebben er voor gezorgd dat ik sindsdien nooit op het punt kom waarop ik klaarkom. Al met al heeft dit alleen maar voordelen opgeleverd; gepijpt worden kan ik zonder problemen erg lang volhouden en daardoor langer genieten. Daarnaast zijn er prostituees die het liefst hebben dat je al klaarkomt bij het pijpen (met condoom) zodat ze niet hoeven te neuken. Eigenlijk zijn dat bedriegsters waar je nooit meer heen moet gaan, want afspraak is afspraak, maar ik geniet alleen maar van zo'n extra lange opwarm ronde.

Picture from own collection
Toch ben ik 1 keer bij een prostituee wel klaargekomen tijdens het pijpen. Een wel heel appetijtelijke vrouw veroorzaakte een instant stijve nog voor we op bed lagen. Eenmaal liggend op de handdoek op haar bed begon ze te pijpen op een manier die ik nooit eerder had gevoeld. Toen ik opkeek in de spiegel (standaard bij elke prostituee) zag ik dat ze mijn penis bijna helemaal tot het eind naar binnen wist te werken.... nog geen tien seconden later kwam ik klaar. Zij; "Dat was snel". Ik; "shit, ja". Samen lachend namen we 5 minuten na binnenkomst alweer afscheid van elkaar.
Ik neem aan dat ze hard lachend terug gelopen is naar haar collega's achter het raam....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten