dinsdag 26 april 2011

Nicole

Met zwoele dagen zoals het afgelopen weekend is het onmogelijk om niet aan seks te denken. Na een dagje liggen aan het water in de zon wordt het zelfs onmogelijk om niet aan seks te doen. Alhoewel ik dit als feit aannam dacht mijn vriendin daar gisteren anders over. Onder de vermelding dat ze te moe was, wees ze me de portemonnee en zei dat ik mijn heil maar ergens anders moest gaan halen. En vervolgens ging haar blik weer op de zoveelste aflevering van CSI.
Jammer, ik had echt zin om eens flink tijd te besteden aan seks met alles er op en eraan. Meestal duurt de seks bij ons zo'n 3 kwartier of langer en is het een stuk lolliger dan met een prostituee.
Aan de andere kant; het was al zeker een week geleden dat ik naar de hoeren was geweest, en het idee mijn lul door een andere vrouw te laten bewerken was ook niet verkeerd. Mijn penis dacht daar niet anders over gezien die stijve die zich in mijn broek vormde.
Tien minuten later zat ik in de auto, in de hoop een prostituee te vinden die de moeite was om mijn geld aan te besteden. Veel was daar niet voor nodig, ik was al zodanig opgewonden dat ik tijdens de rit al voorzichtig met mezelf aan het spelen was.
Picture by Salvatore Vuono
Eenmaal aangekomen bij de ramen liep ik mijn rondje om te kijken of er iets naar mijn smaak tussen zat. Uiteindelijk trof ik een prostituee met zuid-Amerikaans uiterlijk die me wel wat leek. Na haar mijn interesse getoond te hebben wenkte ze me naar binnen. Van dichtbij was ze toch niet zo jong als ik dacht, ik schat haar rond de 35, maar aantrekkelijk genoeg om mijn seksbehoefte te bevredigen. Geïnteresseerd vroeg ze me haar naar en stelden zich voor als Nicole. Na de prijs onderhandeling en betaling, vroeg ze me of ik een vriendin had en kinderen (wat een interesse). Na dit bevestigd te hebben vroeg ze ook nog eens waarom ik dan bij haar kwam... (waarom vraagt een prostituee zoiets??) Na eerlijk geantwoord te hebben dat ik dat geil vind en mijn vriendin er geen probleem mee heeft, glimlachte ze ongelooflijk en trok d'r kleding (okee...minimale lingerie) uit. Mwoahhh... zo slecht zag het er niet uit, mooie borsten, geil donker kleurtje, beetje té slank, maar vooral mooi gladgeschoren vagina.
Nadat ik op bed was gaan zitten begon ze me te pijpen en daarbij het condoom om te doen met haar mond. Een beetje saai en geautomatiseerd, niet echt opwindend naar mijn verstandelijke mening. Maar mijn lichaam reageerde er wel op; binnen no-time stond mijn penis op volle sterkte.
Toen ook voor haar duidelijk was dat ie niet groter zou worden, stopte ze ook meteen met de orale seks en vroeg of ik het neuken op "doggy style" wilde. Hier gingen bij mij alle alarmen af.... "Doggy Style" is de manier om een man voor de gek te houden. "Foute" prostituees willen nog wel eens de penis tussen hand en vagina door laten glijden in plaats van in de vagina. Het verschil in gevoel is niet eens zo groot, wanneer er maar voldoende glijmiddel op haar hand zit, maar je voelt je echt genaaid (!) als je daar achter komt als man. (Je betaald niet voor niets; "Je wilt in haar kut klaarkomen" niet ernaast).
Toch was ik zo dom om "okee" te zeggen, "doggy style" voelt net weer iets anders en zo vaak doe ik dat niet met een prostituee. Meteen draaide Nicole zich om en begeleidde met haar hand mijn penis achterlangs naar binnen. Gelukkig.... haar hand ging weer weg, en ik voelde dat ik in haar zat. Met mijn handen betastte ik, al stotend, haar rug en borsten. Mee bewegen deed Nicole niet, maar dat deed er niet toe. Mijn penis zat ik de zoveelste onbekende vagina en dat was opwindend genoeg.
Picture public domain Wiki Commons
1,2,3,4,5.... SHIT, ondanks dat Nicole niet echt je van het was spoot ik het condoom al vol nog voor ik haar 10 keer gepenetreerd had. Nog voor ik goed en wel klaar was, stond Nicole al naast het bed, drukte me een tissue in mijn handen en had d'r lingerie al weer aan. Een ervaring rijker, wat euro's en DNA armer trok ik mijn eigen kleren aan, bedankte haar en stond weer buiten de deur.

Da's verdorie al de 3e keer op een rij dat ik in no-time klaarkom. Ik neem me voor om de volgende keer mezelf eerst een keer af te trekken voor ik naar de hoeren ga, of in ieder geval niet meer masturbeer tijdens de rit er naar toe....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten