vrijdag 8 april 2011

FleshLight (2)

Vanochtend werd ik wakker met een stijve. Zo'n ochtenderectie is vrij normaal bij mannen en meestal heeft dit niets met opwinding of seks te maken. Maar vandaag was het wel een erectie van opwinding. Gisteravond had ik me voorgenomen naar de hoeren te gaan, maar doordat het al vrij laat was voor ik daar de kans toe had, is dat er uiteindelijk niet van gekomen. Blijkbaar ben ik met die gedachten in slaap gevallen, want zelden herinner ik me mijn dromen maar vanochtend was mijn erectie het souvenirtje van een erg prettige droom, welke verstoord werd door de wekker.
De enkele keer dat ik zo'n opgewonden erectie heb, masturbeer ik hem even snel weg (niet echt een liefhebber van ochtend seks), en ga verder met de dag als altijd. Maar voor vandaag had ik me voorgenomen, de stijve voor lief te nemen en de hele dag uit te kijken naar vanavond rond 22:00 uur, wanneer ik mijn zaakje leegspuit in een zwarte schone (tegen betaling).

Animated Gif from personal collection
Al met al heb ik dit niet vol kunnen houden, rond 11:30 kon ik nergens anders meer aan denken dan aan klaarkomen. Na een geile film opgezet te hebben, en mijn Fleshlight tevoorschijn te hebben gehaald was de druk weer even van de ketel.(Toch blijft de behoefte aanwezig om vanavond  de Fleshlight te verruilen voor een echte "vrouw van lichte zeden")
(grotere versie van de animatie)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten