donderdag 21 april 2011

Lente...

Photo © Raimond Spekking/Wikimedia Commons/CC-BY-SA-3.0&GFDL
Yes.... het is weer warm buiten. Heerlijk naar buiten, genieten van de zon, het pilsje op een terras en vooral; al het moois dat zich over straat beweegt. De energie in mijn lichaam begint weer te stromen. Spontane plaatselijke zwellingen dienen zich weer aan.

Tijdens het boodschappen doen kwam ik vanmiddag een vrouw (±25 jaar) tegen die wel erg graag haar nieuwe tatoeage op haar onder-rug liet zien. Met een strak kort hemdje en een te kort rokje (tijdens het lopen zag je haar onderbroek) liep ze door de Albert Heijn.
Spontaan zwol mijn penis op. En  dan loop je je lul achterna... In ieder gangpad kwam ik haar "toevallig" tegen.
Ik geniet thuis nog na.......
Voor wat de foto betreft; het kan mij er inderdaad niet sletterig / hoerig genoeg uitzien. (En ja, ik zie aan d'r handen ook wel dat ze geen 20 meer is)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten